wtorek, 2 lipca 2013

Green Canoe, a w nim moje propozycje kulinarne


Zapraszam Was do lektury Green Canoe, gdzie dzięki zaproszeniu Asi, która wydaje wirtualnie ten magazyn mogłam umiescić w nim swoje letnie propozycje kulinarne. Jakie ? Odsyłam Was nie tylko do tego inspirującego magazynu, który aż kipi od pomysłów na aranżacje domu i ogrodu, ale również do rozdziału poświęconego kulinarii, a dokładniej moje przepisy możecie znaleźć na stronach 190-197 (kliknij w linka pod tekstem lub w zdjęcie). Gorąco polecam. Odpłyńcie zielonym kajakiem wraz ze mną i zanurzcie się w lekturze. Pozdrawiam.

http://issuu.com/greencanoe/docs/gcs_lato-2013



 

13 komentarzy:

  1. gratuluję! cudowne zdjęcia
    a tartę z jagodami i bezą zapisuję - fantastyczna!

    OdpowiedzUsuń
  2. Cieszę się, że podobaja Ci się zdjęcia, a mój przepis na ciasto z jagodami Cię zainteresował. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Od dłuższego czasu tu zaglądam sposobem zza firanki, nieśmiało i nie pewnie, ale ciągle pd wrażeniem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszy mnie bardzo, że pod wrażeniem, ale dlaczego nieśmiało i niepewnie - ja nie gryzę wirtualnie ;) Pozdrawiam serdecznie i zapraszam do rozgoszczenia sie tu u mnie :)

      Usuń
  4. Lektura przeczytana, ciasto wygląda przepysznie z tą bezą, może jeszcze się skuszę w tym roku, pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  5. no właśnie gdzie jesteś? :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dłuższe wakacje i sprawy osobiste nie pozwoliły mi na prowadzenie bloga, ale postaram się niedługo coś wrzucić i jakoś powrócić do blogosfery kulinarnej. Szczerze przepraszam i serdecznie dziękuje za pamięć dziewczyny. Miło wiedzieć, że ktoś mnie pamięta ;) Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Hej podoba mi się ten blog jest bardzo ciekawy będę wpadał częściej :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Przyjemnie sie czyta tego bloga polecam bo jest tu wiele ciekawych i przydatnych informacji.

    OdpowiedzUsuń
  9. Chętnie zaglądam tutaj aby sie dowiedziec czegoś więcej na ten temat

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo fajnie napisane. Jestem pod wrażeniem i pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

Zachęcam i z góry dziękuję za podzielenie się swoją opinią i doświadczeniami. Pozdrawiam.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...